AndraDagenPåPraon

Min prao är super trevlig!
Den är i Stockholm så jag bor hos min moster.
Paroen är på röda roboten Dom håller på att reparera Pettson och findus hus på gröna lund
Här städade jag och så har vi fixat lite nya hönor jag kanske tar lite kort om jag får.
här är musk rummet där alla barn kan "gå loss" på instrumenten men dom blir ju lite trasiga och så så det är det vi gör, lagar gammla trasiga prylar.
Dessutom finns det en massa "Muklor" överallt på lite små kluriga ställen ;)
Detta är då min Prao, det är super nice och nästa vecka blir det att göra en massa olika saker... så mycket uppdatering hoppas vi på...

Kommentarer
Postat av: Amelie

Kul!!!!

Hälsa alla!

Längtar efter dig, men jag får klara mig...

2010-04-14 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0