Dom senaste dagarna...

...Har jag gort lite olika saker tex;
-Vart på Annie
-Skaffat e-mail konton till Zelma och Kalle
-Börjat läsa en bok
-Stickat färdigt min basker
-Fått en remis hos tandläkaren om tandstälning

-Virkat en sjukt konstig luva...?
-Skaffat en blogg till Zelma och Kalle<---kolla in den!!
-sovit

-Ätit mormors goda mat

Och nu måste jag packa inför resan som avgår imorgon!!!!

jag åker till stockholm med Kalle pga att jag ska praoa där, vi hoppas på bilder

jag måste lägga ut bilder på min klänning som jag sytt också

och jag måste sova.........zzzzzZzzZZzzzzZ

God natt i en hatt


Kommentarer
Postat av: Martin Asplund.

En fråga bara, du skulle inte kunna dela med dig av adresserna till Kalle respektive Zelmas mejl-adresser?

2010-04-09 @ 17:28:25
Postat av: johanna

jAG kan inte göra det på bloggen då kommer dom bli total spamade...(=

2010-04-10 @ 13:03:43
URL: http://johannamaries.blogg.se/
Postat av: Haaaanna

HAHHAHAHAHAHAHA va söt blogg !!!!

2010-04-10 @ 13:35:02
URL: http://hannasweekends.blogg.se/
Postat av: Martin Asplund

Men skicka på Facebook.

2010-04-13 @ 00:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0