GastroNord 2010

På tisdagen och idag (torsdag) så har jag praoat på GastroNord som är en mat mässa med jag lovar alla olika sortes mat och saker som hör till mat.
Jag har vart med Krillan och lite andra personer
Dessa trevliga personer ^^^
Sen har jag gått runt och kollat och dom har verkligen från glass till korv och skolmats verktyg.

Och massor av choklad!!! + Det var gratis att prov smaka :P

Inga ord behövs
Sen var det....



Och denna man var från skåne och gjorde på gevalias kaffe så han va den vi på kraft foods "höll på".

Här är deras ekologiska del på kraft food där man kan ställa vilka frågor om ämnet som man vill.

Det är extremt stort på stockholmsmässan och här ser man bara hälften ungefär.

och här är dom senaste nyheterna från marabou.
Först är det med polka - den var super god inte lika stark som mint.
Sen är det cholkad med kokos i - Den var ganska god men det smakade inte riktigt som riktig kokos utan mer som en sån där kokos lotion luktar så smakade den.
Och sist daim summer dream - Den va konstig den smaka liksom mint och starkt av päron men den smaka inte alls päron i början utan det var bara efter smaken som smakade päron.

Kommer mer bilder i morgon när det är  mack sm


Inlägget var tvunget att redigeras så inga bilder här :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0