Min födelsedag i Bilder


Först proenad i den underbara vårsolen


Vi träffa en super fin hund som stella fick springa runt med

Här är mina nya skor som jag fick av moster i födelsedags present

Sen satt vi i trädgården och käka sockerkaka medans stella leker med en frisby och plötsligt...


Börjar hon skälla enormt mycket på något runt hörnet och något börja skrika extremt mycket...
och det var då dessa coola brudar som kom med en underbar lite speciell sten och 2,2 kg choklad (en av varje sort)
Vad överraskad jag blev!

Sen satt vi i mitt rum och prata och tog mer bilder m.m...

Sen gick vi på en till promenad (vist är det skönt när man kan börja gå med uppknäppt jacka, Vårkänslor)

Det blåstes mycket tuggumin... speglar inte den här bilden våra personligheter "ganska" bra? kolla in Stella

Sen sprack bubblan.

Senare åt vi kvälsmat, det blev grillad oxfilé, pomanna (potatis) och sallad.

Pappa

Zelma kommer in med den underbara tårtan som Mamma bakat.

I glassen är det kaffé och daim och i botten är det maräng och nötter = mmmm....
Saker som jag fick i födelsedags present:

1; Att min groda på mit armband ska bli fastlödad (eller vad det nu heter) (av Mamma)

Nya skor (av Moster)

Kånken (av Morbror) kanske ska byta färg men vi får se.
Och så fick jag ju min cykel av släkten från alla olika håll och kanter

Men jag fick fina rosor av pappa och ett litet smyckesskrin ändå...
Och så fick jag ett super bra regnställ av Mamma från team sportia.

Har vart en super födelsedag med mycket skratt och trevligheter! + underbart väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0