Ett kort i timmen

Ja mest för att det är kul att titta på

09.00

Frukost med mammas skupergoda müsli och ett tänt ljus
10.00

Går runt och väntar på att Elin och Alma ska komma
11.00

Alma och Elin kommer och vi sitter i mitt rum och brainstormar tills vi är helt tomma i skallen.
12.00

Skriver fortfarande och har kommit till scen 4 vi får se hur det blir sedan men än så länge är jag nöjd i alla fall
13.00
äter lite mat...

Och övar inför att sjunga på terassen
14.00

Sjunger på terassen
15.00

Letar förtivivlat efter mina sista Daim och hittar dom tillslut i kameraväskan...hmm
16.00

Stylar min lilla syster inför hennes kalas
17.00

Kalaset drar igång och temat är kändisar i pyjamas, det fanns:
-En miss li
-Två Hanna Montana
-En lady Gaga
-En ABBA Agneta
-En anna bergendal
-en spiderman
-Två michael Jackson
-En super mario
-Två Hermione (ur harry potter)
-Och Nils var slash från bandet guns and roses
-Jag och en annan tjej var prinsessan Leia
18.00

Mat, på menyn stod det:
-Huvudreätt: Hemmagord pizza

-mellanrätt: Fem olika sortes kakor

-Efterrätt: Zelmas special tårta (maräng smakglass och kolassås)

19.00

Uppträdande tex; max-michel-jackson och arvingarns Elois
Sen var det hemgång för barn och ingång för las chicas.
20.00
vi gick på promenad och kom tillslut till stan där man fick släppa upp gratis rislyktor
det var jätte fint

Det såg inte riktigt ut så här men nästan.
21.00
Såg på några dansare och åkte sedan hem med buss + filt, super mys!!!

22.00
Hemma igen

Från vickys axel:
Vicky, Ellen, Agnes, Berfin, Johanna, Patricia, Shalisa, Elin
23.00
Alla går hem
24.00
Jag dör sommnar i min säng och drömmer att jag sommna när vi satt i källaren...^^^ hmm...

Men jag tror jag borde ta bort ett täcke eftersom jag drömer konstiga drömmar och jag tog av mig korsetten i sömnen.

Min Earth hour-dag...
Hur var er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0