Johanna 15 år!

(Alltså inte jag då utan Wernerheim)

Vi överaskade henne totalt med blåbärstårta!

Med matchande blåa ljus på oj då missa en fläck där hehe...

Elin spatserade stolt med den till skolan

Ellen tyckte det var "lite" pinsamt att gå genom skolan med en gräddtårta....


Sen tände vi ljusen

Johannas min när hon kom och vi sjöng :D

Sorry för extremt suddiga bilder men jag hade inte tid att stå still...

Elin får en kram

En glad Johanna och Elin går till musiken.
Sa jag att jag gick upp kl:05.20!!!!
Men det var lätt värt det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ALLTSÅ ÅÅÅH VAD SÖTA NI ÄR UNDERBARA MÄNNISKOR<3333333333333333

2010-03-31 @ 20:53:34
Postat av: Johanna

Asså det är du som är söt din min var faniene mej obetalbar, jag kunde ha gått upp ännu tidigare om det behövts!

2010-04-01 @ 23:21:52
URL: http://johannamaries.blogg.se/
Postat av: ellen r

det var så värt att gå upp tidigt! :D

Wernerheims min när hon såg allt var heeelt obetalbart! :D

2010-04-02 @ 13:44:00
URL: http://romany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0