Terassen

Ja jag cykla till Terassen i stress för att sjunga en liten trudelutt men när jag kommer dit så säger folket som är där att det är instält pga inte tillräckligt många jäster...):

Går besviket ifrån terassen

Olver hade med en svart påse med utklädnings kläder...

...i påsen fanns dessa dö snygga kanin öron!

Julia och Patricia och jag gick runt i mariebergsskogen i brist på annat


Den bloda kon Oliver som skrek preciiis som Oliver (look-a-like)

En liten Gris

En liten get

En liten anka

Sen gick jag hem.

Lägger upp bilder från igår senare

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack så mycket <3<3

Vilka härliga bilder :)

2010-03-28 @ 20:14:37
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: Julia

jag tycker att ofelia och jag var lite lika ;D

2010-03-29 @ 21:00:21
Postat av: Johanna

Vem är ofelia?

2010-04-01 @ 23:23:11
URL: http://johannamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0