Ellen 15 år

Dagen har då firats med ett vackert foto på Johanna Elin och mig ut klädda till jag vet inte vad, eller jo vi va ju Ellens idoler.
Vi va på stan och gick runt lite...
Sen åkte vi hem till Ellen och kolla på brockback mountain, snyft den var så sorglig, Eller hur Ellen?
Trevligt va det
Igår var det Valborg och Ellen Elin och jag satt i en lekparks båt  och käka pizza och Ellen kasta frisbey med:
- 3 st pizza kartonger
- en pizza salads burk
- Elins pizza
- beanäs sås burk
- och pizza påsen.
sen titta vi på valborgsmässo elden i mariebergsskogen
sen åkte vi hem på våra cyklar
innan det hade vi hjälpt Ellen att packa
i torsdags bar Elin och jag flytt kartonger till Ellens nya lägenhet
 
Varför tog jag detta baklänges...? Jag vet inte och orkar inte ändra hehe

Kommentarer
Postat av: ellen r

hahah den var fett sorglig SNYYYFT!

2010-05-07 @ 22:18:11
URL: http://romany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0