Klassfest / Kalas för Mia och Ellen

Igår var en Trevlig dag.
Den började med att vakna hos Patricia.
Sen kom Johanna och hämtade oss och vi åkte till Bergvik för att sjunga vårsånger.
Blev riktigt bra förutom att vi ökade "lite" Men annars var det kul när vi satt i logen och snurrade Filip på en stol och Filip ramlar + att han filmade sig själv hela tiden. Johanna Du måste lägga upp den på youtube!!!
Sen åkte jag och köpte en ny bikini. Den var randig och köpt på Åhléns.
Sen var det klassfest så jag Cyklade till badhuset för det var där Emilia och Ellen hade bestämt att vi skulle va.
Dom hade hyrt hela badhuset så vi hade lite tävlingar blandat med lek...
Sen Cyklade vi till Ellen.
Där fick vi bål och choklad-doppade marshmallows + lite annat smått och gott.
Sen Dansade vi och satt ute och tittade på himlen och hade trevliga så samtal...
sen kom Pappa vid 11.55 Så han fick vänta i några minuter tilll.
Sen åkte vi hem och då sov jag gott tills nu.

Ellen och Emilia ni MÅSTE ha en sådan här Fest till !!!! Lova!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag skrev fel såg jag nu :)

2010-05-09 @ 14:42:28
URL: http://ssandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0